Τα ελληνικά πανεπιστήμια χρησιμοποιήθηκαν και πάλι για τρομοκρατικές επιχειρήσεις. Το συλλογικό αίτημα της πλειοψηφίας, να διατηρηθεί το Ασυλο για την διακίνηση των ελευθέρων ιδεών του τραμπουκισμού, δικαιώθηκε. Οχι οτι οι καταληψίες τα σεβάστηκαν. Αφού διέλυσαν εργαστήρια και έσπασαν ότι υπήρχε όρθιο, αφού αλλού χρηματίστηκαν για να μην καταστρέψουν, συνέχισαν ηδονικά τους εμπρησμούς άλλων κτιρίων. Ο πνευματικός κόσμος της χώρας, η ακαδημαική μας κοινότητα, απείχε απο όλες τις εκδηλώσεις. Οι λαλίστατοι ακαδημαικοί μας δάσκαλοι, τα ελληνικά PhDs, δεν έχουν γνώμη. Ούτε και οι καλλιτέχνες μας, που πρωτοστατούν σε θέματα διαμαρτυρίας και συναυλίες υπέρ του Κουρδικού, Παλαιστινιακού και Θιβετιανού λαού (με λεφτά του υπουργείου πολιτισμού).
Οι απανταχού της Ελλάδας διευθυντές σχολείων, σε μια έκρηξη δήθεν δημοκρατικής υπευθυνότητας, και κοινωνικής ευθιξίας, προέτρεψαν τους μαθητές των σχολείων να κατεβούν στις διαδηλώσεις. Το ίδιο μαθαίνω, έκανε και ο δημοφιλής κωμικός κ. Λαζόπουλος. Απεργίες που θα μπορούσαν να αναβληθούν, προχώρησαν για να εντείνουν τα πνεύματα. Το διεθνές αεροδρόμιο της χώρας έκλεισε. Θα μπορούσαν βέβαια να ήταν λίγο πιο συγκρατημένοι, να μην ρίξουν λάδι στη φωτιά. Αλλα συνειδητά, δεν το έπραξαν.
Η αντίσταση κατά των τραμπούκων που καταστρέφουν την Ελλάδα είναι ανύπαρκτη. Η γνωστοί επαγγελματίες της Αριστεράς και Δεξιάς, εμφανίστηκαν στα τηλεοπτικά παράθυρα αλλά όχι στους δρόμους. Στην επαρχία, άρχισε ανενόχλητα και ο τραμπουκοτουρισμός. Τουρίστες τρομοκράτες για κάθε επαρχιακή πόλη. Κανένας δήμαρχος δεν κάλεσε τον κόσμο να αντισταθεί στο απίθανο πλιάτσικο της περιουσίας του (εκτός απο τους πολίτες της Πάτρας). Ο Ζορρό της Θεσσαλονίκης δεν επικοινώνησε ακόμα με το «λαό του». Θα ετοίμαζε φαίνεται τον πόλεμο με τα Σκόπια, πού να βρεί χρόνο για τις μάχες της Θεσσαλονίκης. Ισως να μην είχε και στολή για την περίσταση. Να κατεβεί φουστανελάς, αντάρτης, Τσέ; Να ντυθεί Καζαντζίδης;
Συλλογικό φαίνεται να είναι και το αίτημα μεγάλης κοινωνικής μερίδας, να καταργηθεί και η Αστυνομία. Μερικοί ζήτησαν να καταργηθούν τα ΜΑΤ. Η Ελληνική Δημοκρατία δεν χρειάζεται εξουσιαστικούς θεσμούς. Τι να το κάνεις ένα σύστημα με Βουλή, Αστυνομία, Σύνταγμα, Νόμους; Τι χρειαζόμαστε οικονομικό σύστημα τώρα που πέθανε ο Αλέξης; Τι να τα κάνουμε τα μαγαζιά, τις επιχειρήσεις; Το λίκνο του Καπιταλισμού πρέπει να χτυπηθεί στη βάση του. Στην Πανεπιστημίου, στη Πατησίων, στους εμπορικούς μας δρόμους.
Ο «Ελεύθερος Τύπος» σε μια στιγμή δημοσιογραφικού παροξυσμού και διαφώτισης, μας πληροφόρησε πως κάποιος αστυνομικός πυροβόλησε στον αέρα κατα τη διάρκεια διαδηλώσεων. Πολύ δυνατή πληροφορία. Ενωτική. Ενας άλλος δημοσιογραφικός κολοσσός, η «Ζούγκλα», έτρεξε να πάρει συνέντευξη απο τον περίφημο δημοκράτη Χριστόδουλο Ξηρό. Ο οποίος μας πληροφόρησε πως αν ήταν έξω, θα βρισκόταν τώρα στα λαικά χαρακώματα των μαγαζιών της Πανεπιστημίου. Μαζί με το λαό του.
Μερικά απο τα υποσυνείδητα μηνύματα της στιγμής :
(1) Η αστυνομία δεν είναι μέρος του λαού, είναι άλλη κοινωνική τάξη. Είναι «μπάτσοι». Ο αστυνόμος που σκοτωσε τον Αλέξη, εκπροσωπεί αυτήν την κοινωνική τάξη. Είναι εχθρός του λαού. Επομένως η αστυνομία, ΟΛΗ η Αστυνομία, είναι εχθρός του λαού. Τα τυχόν θύματά της δεν μετράνε.. Δεν φτάνει να τιμωρηθεί ο ένοχος. Η κοινωνία μπορεί να ζήσει και χωρίς την Αστυνομία.
(2) Οι μαγαζάτορες, είναι επίσης μια ξεχωριστή κοινωνική τάξη, δεν είναι λαός. Είναι προνομιούχοι. Είναι Κεφάλαιο. Το τί θα χάσουν δεν έχει σημασία, δεν επηρρεάζει κανέναν. Η περιουσία σαν έννοια, είναι ενας άχρηστος οικονομικός όρος. Ο λαός, η μόνη αγνή κοινωνική τάξη που αξίζει να υπάρχει, δεν πρέπει να έχει καμμία σχέση με τους μαγαζάτορες.
(3) Τα πανεπιστήμια δεν είναι σχολεία γνώσης. Είναι μέρη κοινωνικού αγώνα. Υπάρχουν μόνον για πολιτικές αντιπαραθέσεις και κατασκευή πολιτικά συνειδητοποιημένων πολιτών, που θα παλέψουν κατά του συστήματος παραγωγής, του Καπιταλιστικού συστήματος. Ο εξοπλισμός τους, η Τεχνολογία τους, είναι αποδεκτώς καταστρέψιμη. Αποτελεί μέρος του αγώνα κατά της εκμετάλλευσης.
Δεν πείθομαι. Ποτέ η συλλογική συνείδηση της κοινωνίας μας δεν ήταν με τη μεριά των θυμάτων. Τέτοια συνείδηση δεν έχει ακόμα δημιουργηθεί. Μια κοινωνία που χάνει χιλιάδες σε αυτοκινητιστικά δυστυχήματα και δεν διαμαρτύρεται, μια κοινωνία που τιμωρεί τη μετακίνηση του ανάπηρου, μιά κοινωνία που καλλιέργησε ιδεολογικά την συμπάθεια για τα τρομοκρατικά χτυπήματα της 17Ν χωρίς να κάνει ούτε μια σιωπηλή διαδήλωση για τα θύματά της (μέχρι που ήρθε η κ. Σαντερς, που ήταν ξένη), μια κοινωνία που συμφωνεί να καταστρέφονται τα σχολεία της, που κλείνει τους εθνικούς της δρόμους και δεν μπορούν να πάνε οι άρρωστοι στα νοσοκομεία, μια κοινωνία που κλείνει τα φώτα στον πληθυσμό της και εγκλωβίζει γέρους στα ασανσέρ, μια κοινωνία που δείχνει επιλεκτική αγανάκτηση για τον θάνατο του Αλέξη αλλα όχι για τα θύματα της 17Ν, μια κοινωνία που καλλιεργεί τη συμπάθεια για τις καταστροφές της περιουσίας των Ελληνων, δεν μπορεί να είναι μια ευαίσθητη κοινωνία. Γιατί αν ήταν, θα εξωτερίκευε την αγάπη της σε όλα τα παραπάνω. Θυμωμένη ναι, είναι, λόγω κρίσης, φτώχειας, σκανδάλων, αμάθειας και ανέχειας. Αλλά κοινωνικά ευαισθητη οχι. Αντιθέτως, είναι μια αναίσθητη κοινωνία που δεν πείθει. Και που υποκρινεται πολύ.
Η αναισθησία της ελληνικής κοινωνίας, καλλιεργήθηκε απο ψηλά, και οπως όλες οι ιδεολογίες, χρειάστηκε μια γενιά για να στερειώσει στο συλλογικό υποσυνείδητο μιας μεγάλης μεριδας του πληθυσμού. Το ιδεολογικό και θεωρητικό πλαίσιο της υποταγής της ελληνικής κοινωνίας σε κομματικές δυναμικές και φόρμουλες, εκπονήθηκε απο τον Αντρέα Παπανδρέου, και ολοκληρώθηκε επι της Δεξιάς του κ. Καραμανλή. Ο οποίος χρησιμοποίησε το σάπιο λαικίστικο κοινωνικό υποσυνείδητο που είχε για χρόνια καλλιεργηθεί, και την ΠΑΣΟΚική δομή του κράτους, για να πλουτίσει τη διεφθαρμένη παρέα του.
Ο Αντρέας Παπανδρέου δεν ήθελε βέβαια να καταστρέψει την πατρίδα του (ήταν έλληνας της Αμερικής, είμαι σίγουρος πως την αγαπούσε). Ηθελε απλά να δημιουργήσει ένα απόλυτα μονοπωλιακό Κόμμα εξουσίας, εκμεταλλευόμενος τις συναισθηματικές δομές του Ελληνα. Κατέστρεψε όμως καθε έννοια αξιοκρατίας, ιεραρχίας και υπευθυνότητας. Και με τα χρόνια, δημιούργησε το τερατουργημα του λαικισμού. Ο επερχόμενος κ. Καραμανλής, διατήρησε και εξέθρεψε το τερατούργημα. Οι αποφάσεις του ήταν συναισθηματικές. Δημιούργησε μια αυλή διεφθαρμένων κωλλητών και απέτυχε.
Δεν είναι βέβαια όλος ο ελληνικός λαός συνυπεύθυνος. Ούτε αγόρασαν όλοι οι έλληνες την ιδεολογική αποβλάκωση του λαικισμού. Πολλοί αντιστάθηκαν, διαμαρτυρήθηκαν. Την αγόρασαν όμως πολλοί άλλοι.
Σήμερα, το τερατούργημα εκδικείται. Αυτοί που πράγματι τιμούν τον Αλέξη, το έχουν κάνει ήδη, σιωπηλά. Αυτοί που απαγοητεύτηκαν απο τον κ. Καραμανλή, το λένε ανοιχτά και τίμια. Γνωρίζουν πως δεν ζούμε σε χούντα, και την κυβέρνηση μπορούμε να την αλλάξουμε. Είναι εκείνοι που θλίβονται για την ιδεολογική κατάρρευση της χώρας μας. Οι άλλοι, οι κουκουλοφόροι όπως λένε, δεν νοιάζονται για κανέναν. Ούτε για καλύτερη δημοκρατία, ούτε για περισσότερη δικαιοσύνη. Ούτε βέβαια για τον Αλέξη. Καταστρέφουν ολοσχερώς ό,τι βρίσκουν γύρω τους, απο σύμβολα και επιχειρήσεις μέχρι σχολεία και αγάλματα.
Και ο λαός κοιτάζει ανίκανος να αντισταθεί, γιατί ιδεολογικά δεν καταννοεί πως η περιουσία και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια είναι αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε ανθρώπου. Δεν το έχει μάθει. Τους αφήνει να λεηλατούν, να ατιμάζουν, να τρομοκρατούν. Και δεν τους χαρακτηρίζει τρομοκράτες, γιατί ιδεολογικά δεν μπορεί. Το Τερατούργημα έχει πιά γεννήσει και άλλα μικρότερα τερατάκια στο σαπισμένο του μυαλό. Βαφτίζει Κίνημα και Επανάσταση το πλιάτσικο του μαγαζιού του γείτονα. Αλλος οραματίζεται τον έμφύλιο που χάθηκε, άλλος ενα νέο Πολυτεχνείο, άλλος απλά γουστάρει φωτιά, χαβαλέ και θάνατο. Και ο κ. Καραμανλής, στην τρίτη μέρα της λαίλαπας, ως νέος Νέρων, χάσκει στην αυλή του την καταστροφή της αξιοπρέπειας ενός ολόκληρου λαού.
-------------------------------------------------------------------------------
Δεν θέλω να σας κουράσω. Θα επιθυμούσα να συνέχιζα με λογοτεχνίζοντα κείμενα αντί για τις άκρατες πολιτικολογίες στις οποίες έχω λανθάσμένα διολισθήσει τελευταία. Αλλά, το μπλόγγιν έχει τις δικές του δυναμικές, το δικό του δρόμο. Με απορρόφησαν και μένα, τον ξενητεμένο μετανάστη, τον ελληνα του πάγκου, τα γεγονότα της πατρίδας, που πάντα αγαπούσα και που τώρα βλέπω να λεηλατείται. Σ’αυτό το πόστ, δεν έχω να σας προσφέρω λύση. Εκφράζω φυσικά την προσωπική μου γνώμη.Και παρακολουθώ σε απ’ ευθείας μετάδοση, τον τραμπουκισμό, που πολλοί θέλουν να μου πασάρουν για επανάσταση.
Thursday, December 11, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
56 comments:
kavalimenokalami
Δεν σχολιάζω, απλώς παραθέτω την επιστολή των παιδιών που ειναι πραγματικά συγκινητική:
«Θέλουμε έναν καλύτερο κόσμο. Βοηθήστε μας. Δεν είμαστε τρομοκράτες, 'κουκουλοφόροι', 'γνωστοί - άγνωστοι'. Είμαστε τα παιδιά σας. Αυτοί, οι γνωστοί- άγνωστοι... Κάνουμε όνειρα -μη σκοτώνετε τα όνειρά μας! Έχουμε ορμή -μη σταματάτε την ορμή μας. Θυμηθείτε. Κάποτε ήσασταν νέοι κι εσείς. Τώρα κυνηγάτε το χρήμα, νοιάζεστε μόνο για τη 'βιτρίνα', παχύνατε, καραφλιάσατε, ξεχάσατε.
» Περιμέναμε να μας υποστηρίξετε. Περιμέναμε να ενδιαφερθείτε, να μας κάνετε μια φορά κι εσείς περήφανους. Μάταια. Ζείτε ψεύτικες ζωές, έχετε σκύψει το κεφάλι και περιμένετε τη μέρα που θα πεθάνετε. Δεν φαντάζεστε, δεν ερωτεύεστε, δεν δημιουργείτε! Μόνο πουλάτε κι αγοράζετε. Υλη παντού. Αγάπη πουθενά. Πού είναι οι γονείς; Πού είναι οι καλλιτέχνες;
Γιατί δεν βγαίνουν έξω να μας προστατέψουν; μας σκοτώνουν. Βοηθήστε μας...».
«Μη ρίχνετε άλλα δακρυγόνα,εμείς κλαίμε κι από μόνοι μας» λένε στο υστερόγραφο της επιστολή τους οι φίλοι του 15χρονου Αλέξη,
mtryfo,
καταλαβαίνω την ευαισθησία σας σε ότι γράψαν τα παιδιά...μόνο που αυτό δεν ανταποκρίνεται στην εικόνα που έχουμε τώρα...θέλω να πω, πως σίγουρα, υπάρχουν τα παιδιά που πραγματικά θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο, αυτοί δεν πολυακούγονται, όμως...ό,τι εμεις ακούμε, είναι τα παιδιά που θέλουν να καταστρέψουν τον κόσμο...και είναι κατανοητό...βάλε έναν έφηβο μπροστά σε ένα βιβλίο, υποχρέωσέ τον να το αποστηθίσει, για πολλές ωρες, κάθε μερα...και δες τι θα συμβεί μετα...Αυτά τα παιδιά περναν την ανεκτίμητη ζωή τους παπαγαλίζοντας με τον πιο αισχρό τρόπο...δεν νομίζω πως επαναστατουν για κάτι περισσότερο από το να ζήσουν αυτά τα εφηβικά χρόνια τους, όπως είναι στην φύση τους να τα ζήσουν ...
'Ολα τα αναρχικομπουρδολαϊκευμενοειδή εμένα δεν με πείθουν..
Και Λοκους,
πες τα ρε αδερφέ...περίμενα την κραυγή από κάποιον...
Με πονάει πολύ η αυτοκαταστροφική μανία της πατρίδας...
Δυστυχώς η νηφαλιότητα απεδήμησε προ πολλού.
Η Ελληνική Δημοκρατία δεν χρειάζεται εξουσιαστικούς θεσμούς. Τι να το κάνεις ένα σύστημα με Βουλή, Αστυνομία, Σύνταγμα, Νόμους; Τι χρειαζόμαστε οικονομικό σύστημα τώρα που πέθανε ο Αλέξης; Τι να τα κάνουμε τα μαγαζιά, τις επιχειρήσεις;
Όχι ακριβώς. Το πρόβλημα δεν είναι το σύστημα ως τέτοιο, είναι ότι πρόκειται για ένα σύστημα που λειτουργεί χωρίς κανόνες: μια Βουλή που κουκουλώνει σκάνδαλα, μια Αστυνομία που καταχράται την εξουσία της, ένα Σύνταγμα που ερμηνεύεται κατά το δοκούν, Νόμοι που δεν εφαρμόζονται ή δεν εφαρμόζονται για όλους, ένα οικονομικό σύστημα ανεξέλεγκτο.
Όλες αυτές οι παθογένειες του συστήματος που δεν διορθώνονται, που αφήνονται να διογκωθούν, που δεν συζητιούνται καν στην ουσία τους γιατί πάντοτε μένουμε στη βιτρίνα, στον κάθε Εφραίμ και στον κάθε Βουλγαράκη, σιγά σιγά διαμορφώνουν μια κατάσταση που περιμένει μια αφορμή για να ξεσπάσει. Η αφορμή δόθηκε, και βλέπουμε όσα βλέπουμε.
Τα υποσυνείδητα μηνύματα που καταγράφεις δεν δημιουργήθηκαν εν κενώ. Υπάρχει ένα υπόβαθρο, πρέπει να δούμε πώς δημιουργήθηκε και πώς θα το καταστρέψουμε.
Και όχι, έχεις δίκιο, αυτό που ζούμε δεν είναι επανάσταση: είναι κατάρρευση.
Ανώνυμος,
Δεν με σκιαγραφείς σωστά, αλλά ομολογουμένως ο λόγος είναι κόσμιος, ούτε με βρίζεις, ούτε με προσβάλεις. Ούτε καν με κανονομάζεις.
Οπως και πολλά άλλα, η αναφορά στον Chomski ειναι λάθος, αλλά δεν θα σου απαντήσω γιατί απλά δεν με ρωτάς.
Με έχεις πάντως διαβάσει αρκετά, και αυτό με τιμά. Ακόμα κι' αν μου τάχωνες επώνυμα, καθόλου δεν θα με ενοχλούσε. Νάσαι καλά.
Φίλοι Bloggers, το κάτωθι πόστ του ανώνυμου, αναφέρεται σε μένα.
Καβαλημένο Καλάμι - Locus Publicus
Θα επανέλθω.
Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, αλλά ο μόνος πανεπιστημιακός που παραιτήθηκε, επανέρχεται καρεκλοκενταυρικά!!! Οχι παίζουμε.
Πήρε πισω την παραίτηση ο Πρύτανης.
rallou
δεν με βρίσκεις απέναντί σου...
σε καταλαβαίνω απόλυτα...
εξ άλλου έγραψα μόνο, ότι ειναι "συγκινητική", γιατί ειναι γραμμένη απο παιδιά 15χρονα...
δεν αναφέρθηκα στους βανδαλισμούς που έγιναν και γίνονται...αυτούς δεν νομίζω κανείς απο μας να τους "δικαιολογεί"...
Ο xasodikis με κάλυψε πλήρως!!!
Αγαπητέ Locus,
περίμενα από ενα άτομο με αποδεδειγμένα συγκροτημένη πολιτική σκέψη και κοινωνικές ευαισθησίες όπως εσύ να ερμηνεύσει, έστω και παρά την απόσταση, καλύτερα τα γεγονότα.
Όλοι καταδικάζουμε τις εκδηλώσεις τυφλής βίας.
Το γεγονός ότι τοσες ημέρες τώρα ασχολούμαστε με αυτά τα επεισόδια είναι η μεγάλη επιτυχία της Αστυνομίας. Για το αν μέσα στους κουκουλοφόρους υπάρχουν κι ασφαλίτες σε παραπέμπω σε φωτογραφίες των σημερινών Νέων (www.tanea.gr)
Το μεγάλο θέμα είναι η κοινωνική αναταραχή. Μια αναταραχή που, αν εμείς εδώ στην Ελλάδα είμαστε υποκριτές και στην πραγματικότητα δεν υπάρχει, σε παραπέμπω ΣΕ ΟΛΑ τα sites των ευρωπαϊκών εφημερίδων και κυρίως των γαλλικών.
Σημείωση : Πόσοι από αυτούς τους μαγαζάτορες έχουν ράμπα αναπήρων; ή δοκιμαστήριο για ΑΜΕΑ, όπως έχουν πχ στο Κάρντιφ; Πόσοι απο αυτούς τους μαγαζάτορες έχουν κτήματα εκεί όπου χαράσσεται ο νέος Μαλλιακός ή νέα Αθηνών Πατρών και συντεχνειακά -με απειλές για καταψήφιση βουλευτών- δεν τις αφήνουν να περάσουν;
Η υποκρισία ξεκινάει λοιπόν από τα ψηλά. Από τον υπουργό που δηλώνει πως το νόμιμο είναι και ηθικό. (Άρα αν δεχτούμε ότι ο μπάτσος σκότωσε σε αυτοάμυνα έκανε μια ηθική πράξη). Και είναι αυτή η υποκρισία που ξεχείλισε το ποτήρι.
ΥΓ: δεν θα αναλύσω τη ψυχολογία ενός 16χρονου μαθητή που βλέπει τον πατέρα του να αγωνιά για να ξεχρεώσει το σπίτι και ξέρει ότι για να βρει δουλειά πρέπει να φιλήσει κατουρημένες ποδιές. Την καταλαβαίνει ο καθένας.
Μου αρέσει η γραφή σου διότι είναι ανεπηρέαστη από τον άκρατο λαϊκισμό της χώρας μας.
Το σχόλιο του Χασοδίκη (6:28) είναι επίσης πολύ εύστοχο.
doc
Φίλε, διακρίνω μία αλλαγή στη γραφή σου. Στις 8 ΔΕΚ σε σχόλιο έγραφες:
"Είμαι απολύτως σίγουρος, πως κανένα υπουργείο (Δημ. Τάξης, Εσωτερικών) δεν θα έχει μελετήσει ποτέ σενάρια λαικής εξέγερσης και αντιμετώπισής τους. Αυτό φαίνεται απο την μέχρι τώρα αντίδρασή τους, συνάγει άλλωστε τέλεια και με το γενικό κλίμα του χαβαλέ και της κυβερνητικής ανευθυνότητας".
Συνεπώς καθόσον αναγνωρίζεις στοιχεία λαϊκής εξέγερσης (εγώ δεν τόλμησα να γράψω κάτι τέτοιο) προς τι το σημερινό ποστ με αναφορές σε "επανάσταση", "στον εμφύλιο που χάθηκε", "στο πολυτεχνείο"?
Καμία αντίρρηση ότι το μπάχαλο είναι καταδικαστέο αλλά η Ελλάδα της ντροπής δεν ξεπλένεται με την παραίτηση του Καραμανλή που προτείνεις. Γενιές ολόκληρες θεριέψανε ένα κράτος-ληστή μία Ελλάδα-κουρελού δίνοντας στους νέους ανθρώπους μόνο αδιέξοδα. Η επιστολή που δίνει η Μαρία mtryfo είναι μνημείο λόγου και αλήθειας. Ασε το μπάχαλο στην άκρη. Η οργή είναι υπαρκτή και θα παρασύρει τα πάντα. Αυτοί οι πιτσιρικάδες τα ρίχνουν χοντρά και έχουν δίκιο.
Σημείωσε κι αυτό : Για πρώτη φορά καταστροφή τραπεζών έχει τέτοια λαϊκή υποστήριξη. Κι αυτό λέει πολλά.
Φίλε Locus
1ον. Σε τιμά το λινκ που βαλες στο άρθρο του ανώνυμου και που αναφέρεται στο πρόσωπό σου.
Τώρα για να μη "χαιδεύω και αυτιά", πρέπει να ομολογήσω πως στα όσα γράφεις κατά καιρούς και τα οποία παρακολουθώ σχεδόν εξ αρχής, ορισμένα με έβρισκαν και πιστεύω πως θα με βρίσκουν και στο μέλλον, αντίθετο και νομίζω πως θα ταν άσχημο αν δεν ήταν έτσι.
2ον. Μιά και αναφέρεσαι και σ αυτό το ποστ για τα τελευταία συμβαίνοντα στην χώρα μας, με την σειρά μου θα γράψω μερικές σκέψεις ακόμη.
Πλησίασα την 42αρα οθόνη μου και προσπαθούσα να διακρίνω όσο καθαρότερα μπορούσα τις σιλουέτες των κουκουλοφόρων στις πόλεις που είχαν σύνδεση τα κανάλια.
Πολλές φιγούρες δυστυχώς έδειχναν πως ήταν πράγματι ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Είχαν ανακατευτεί με προβοκάτορες, περιθωριακούς, δήθεν αντεξουσιαστές. Με το σφρίγγος και την ζωντάνια της ηλικίας, ρήμαζαν έσπαγαν, έκαιγαν αδιακρίτως ότι έβρισκαν μπροστά τους. Αυτός είναι λοιπόν ο μόνος τρόπος να διαμαρτυρηθούν για την ατραπό στην οποία βρίσκεται η κοινωνία μας;
Σε πολλά σημεία της με βρίσκει αντίθετο και η επιστολή των φίλων του Αλέξη που έγραψε πιό πάνω η συμπολίτισσα μου Mtryfo στο σχόλιο της.
Ευτυχώς είναι πολλοί λίγοι οι γονείς που περιμένουν να πεθάνουν.
Δεν κυνηγάνε το χρήμα και την "βιτρίνα", αν παχύνανε και καραφλιάσανε είναι απ τα χρόνια που περνούν.
Αυτοί είναι οι γονείς του 90% της χώρας. Αγρότες, εργάτες, υπάλληλοι, επαγγελματίες.
Στερούνται οι ίδιοι, για ντύσιμο, φροντιστήρια, ξένες γλώσσες κλπ.
Το κείμενο ταιριάζει στο υπόλοιπο ποσοστό, αυτών που μένουν σε βίλλες με σεκιουριτάδες με νταντάδες, που βλέπουν και μιλούν στα παιδιά τους μιά-δυό φορές την βδομάδα, απορροφημένοι στο κυνήγι του πλούτου και της δόξας.
Το καλοκαίρι του 2007, χαράματα γύρω στις 3.00, έπιασαν τον γιό μου, 18χρονών τότε, δυό μπάτσοι καθώς περνούσε αμέριμνος μπροστά τους, αφού του πρότειναν περίστροφο, του φόρεσαν χειροπέδες και τον οδήγησαν σε μιά πολυκατοικία όπου κάποιος ειχε ειδοποιήσει ότι κάποιοι προσπαθούσαν να κλέψουν ένα αυτοκίνητο. Ο ένας απ τους 2 του πληρώματος, τον φωναζε, μαλάκα, πούστη μίλα θα σε σαπίσουμε στο ξύλο. Οταν τον πήγαν μπροστά στον ένοικο της πολυκατοικίας και ο τeλευταίος τους είπε πως δεν είναι αυτός, τον άφησαν. Ο ένας του λέει "Φίλε συγνώμη, ήταν παρεξήγηση". Αυτός που τον έβριζε εξ αρχής, απαντά "Αστον τον μαλάκα μωρέ, του ζητάς και συγνώμη;"
Να δυό διαφορετικά πρόσωπα αστυνομικών.
Δεν μπορείς απ την μιά να γενικεύεις και να φωνάζεις μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι και απ την άλλη να θέλεις να σου προστατέψουν την περιούσια, σκορπώντας τριαντάφυλλα.
Πιστεύω πως ένα απ τα κύρια ελαττώματα μας είναι πως είμαστε σ'
ολα μας υπερβολικοί. Λόγω ιδιοσυγκρασίας φορτιζόμαστε εύκολα και χάνουμε το μέτρο.
Όσο υπάρχει το λεγόμενο Ακαδημαϊκό Άσυλο ούτε τα Πανεπιστήμια θα στρώσουν ούτε οι κουκουλοφόροι θα εξαφανισθούν.
http://www.youtube.com/watch?v=3fT-jX11poU
Τα Eλληνάκια μπορούν να πάρουν μαθήματα από τα Ιρλανδάκια ως προς το πως θα διαλύσουν τα σχολεία...
:)
Αφού έδειξαν το φιλμάκι με τους νεαρούς του σχολείου να πετροβολούν τους αστυνομικούς που είχαν ταμπουρωθεί μέσα στα γραφεία τους, (δεν πήγαν τα παιδιά σχολείο σήμερα) ακολούθησαν οι παρατηρήσεις για το άν η αστυνομία μέχρι τώρα είχε τολμήσει να τραβήξει όπλα για προστασία. Ενα λεπτό αργότερα, στο ίδιο δελτίο ειδήσεων, ο τηλεπαρουσιαστής έκανε στον κυβερνητικό εκπρόσωπο την εξής σουρεαλιστική ερώτηση. "Εδώ καίγονται περιουσίες. Που βρίσκεται η αστυνομία;"
--------------------------
Φίλοι μου θα απαντήσω σε όλα σας τα σχόλια αύριο.
φίλε Locus
Στην Μελβούρνη σήμερα σκοτώθηκε ένας 15χρονος απο πυρά αστυνομικών ενώ κρατούσε 2 κλεμμένα μαχαίρια και απειλούσε.
Ακόμα και έτσι έχει προταθεί έρευνα για τις συνθήκες που επικρατούσαν και για το κατά πόσο οι αστυνομικοί δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο.
Φαντάσου στην δική μας περίπτωση όπου ο Δολοφόνος γυρίζει πίσω χωρίς εντολή και πυροβολεί εν ψυχρώ τον Αλέξη.
Αν δεχτούμε αυτό το πράγμα τότε η επόμενη κίνηση είναι να 1.επιτρέψουμε στο ΚΤΗΝΟΣ να σκοτώσει και την Μάνα και τον Πατέρα του παιδιού γιατί δεν τον ανέθρεψαν Σωστά (κατα την γνώμη του)και του επέτρεπαν να έχει την εφηβική του γνώμη.
2.Η να το παραπέμψουμε για πλημμελή άσκησή του (επειδή Αφησε την "δουλειά" ατέλειωτη και οι γονείς μιάσματα κυκλοφορούν ανάμεσά μας..
Κατόπιν αυτού, όλοι καραεκστασιασμένοι να ακούμε στην τβ πόσο υπολείπονταν της παραδοσιακής ελληνικής οικογένειας,
οι γονείς του που δεν τα πήγαιναν καλά και μάλιστα -εδω ανατριχιάζουμε- Είχαν πάρει διαζύγιο!!!
Αυτό όμως εμένα με Μειώνει....
Δυο μέρες πριν να βγεί η απόφαση για τους Βασανιστές της Ζαρντινιέρας που κακοποιούσαν ανα τριάδες τον Κύπριο φοιτητή επειδή φορούσε πράσινα παπούτσια όμοια με τα παπούτσια αυτού που έψαχναν.
Ποιόν έψαχναν και γιατί θα έπρεπε να τον ξυλοκοπήσουν ανά 3αδες επι 20λεπτο παρουσία του επι κεφαλής τους μέχρι Αξεπέραστου ψυχολογικού τραύματος -
εγώ νομίζω οτι τους πληρώνω για να συλλαμβάνουν και να παραπέμπουν σε δίκη όχι να δικάζουν και να εκτελούν την ποινή που επιβάλλει το (ακατάλληλο)μυαλό τους.
Αυτά λοιπόν εν ολίγοις και καμμία σχέση δεν έχει το Ασυλο με την Δολοφονία.
Σε αντίθεση με τα σκάνδαλα που έχουν την απόλυτη σχέση με τα σκάνδαλα και την διαφθορά που χαρακτηρίζουν τις καθημερινότητες Μας.
εδώ στην ελλάδα....
υ.γ.Και μην ρίχνουμε ευθύνες στους δάσκαλους, γιατί τραβάνε έτσι και αλλιώς χοντρό λούκι, υποχρεωμένοι να προάγουν Αξίες σε μια μια κοινωνία που δεν φαίνεται να τις έχει ανάγκη.
και κάτι τελευταίο οι περίφημες ζημιές ήταν 50 μόνο εκατομμύρια και η επιδότηση των τραπεζών 28.000 εκατομμύρια.
Αντε γιατί (αυτό δεν πάει ούτε σε σένα ούτε στο ποστ)
σκέφτομαι οτι ζω σε μια κοινωνία που υποσυνείδητα διαμαρτύρεται γιατί τα έκτακτα δελτία διακόπτουν τον λήθαργο της.
αυτά....φίλε και να είμαστε καλά.
Μήπως είναι το καλύτερο κείμενο που έχω διαβάσει για τα γεγονότα αυτών των ημερών; Θα έλεγα ναι.
Και μέσα στους νεκρούς που πέρασαν απαρατήρητοι να θυμίσω: αυτούς της ναυπηγοεπισκευαστικής βάσης του Περάματος - εγκληματική αμέλεια της εταιρείας -, τα μικρά παιδιά στην Αρτέμιδα της Ηλείας μαζί με τους γονείς τους, στις πυρκαγιές του 2007, και πριν από 4 χρόνια νομίζω το ζευγάρι που σκοτώθηκε όταν έπεσε στο αυτοκίνητό τους η πινακίδα της τροχαίας στην Εθνική Οδό (!) Σχηματαρίου - Χαλκίδας. Τότε κανείς (νομάρχης, περιφερειάρχης, ΥΠΕΧΩΔΕ) δεν είχε δηλώσει αρμόδιος, κανείς δεν παραιτήθηκε, κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε. Το ζευγάρι είχε ανήλικο παιδί που προφανώς το μεγαλώνουν συγγενείς.
Δεν υπάρχει καμία πραγματική συγκίνηση για τη δολοφονία του Αλέξη, αυτή είναι η πραγματικότητα (πλην ελαχίστων περιπτώσεων). Υπάρχει γενικότερη αγανάκτηση, υπάρχει απογοήτευση, μεγάλων και μικρών, αλλά υπάρχει και η άγρια χαρά του συναισθήματος της ατιμωρησίας και υπάρχει σπέκουλα εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ κυρίως. Παρομοίασα στο μπλογκ μου τη συμπεριφορά του Αλαβάνου με αυτήν του Πολ Ποτ που είχε χρησιμοποιήσει 15χρονα, ακόμα και κατά των "αντιδραστικών" γονιών τους.
Δεν ήταν μόνο η χήρα Σάντερς, ήταν και η μητέρα του Αξαρλιάν πολύ πιό πριν, αλλά ποιός την άκουγε.....?
Καλά έκανε ο πρύτανης και ανακάλεσε την παραίτηση γιατί εάν οι κουκουλοφόροι θελήσουν να χτίσουν την είσοδο του γραφείου του πρύτανη πρέπει το γραφείο να έχει πρύτανη μέσα.
Συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό, ήσουν έξυπνος φίλε και έφυγες......
Όσο αφορά το πόσο αγαπούν πραγματικά! τα παιδιά τους οι Έλληνες .....άστο καλύτερα,
Από κροκοδείλια δάκρυα όμως σκίζουμε......
Δυσκολεύομαι Μαρία μου με τούτο το πόστ, νοιώθω πως στεναχωρώ πολλούς και δεν το θέλω...
Δεν ξέρω το ιστορικό αυτής της επιστολής, το περιβάλλον που τη γέννησε, σε ποιούς απευθύνεται. Είναι υποθέτω επιστολή των φίλων του Αλέξη προς τη γενιά των πατεράδων τους; Προς την κοινωνία? Τέλος πάντων, ειλικρινά η επιστολή αυτή με ενοχλεί. Αν σε συγκινεί, επειδή σε συμπαθώ πολύ, τότε κάτι θάχει. Δεν είμαι στη πατρίδα για να νοιώσω το περιβάλλον που τη γέννησε, αλλά ας ρωτήσω - γιατί τόση χολή? Γιατί τόσο κατηγορώ; Οι γενιά των 45δάρηδων έτσι είναι; Ετσι ζούν και συμπεριφέρονται; Παχαίνουν, δεν ενδιαφέρονται, ζούν ψεύτικες ζωές; Σκυμμένο κεφάλι; Δεν ερωτεύονται; Δεν δημιουργούν;
Γιατί εγώ ξέρω άλλα, βλέπω άλλα όταν έρχομαι στην Ελλάδα; Η γενιά μου ήταν δημιουργική, αγάπησε όσο όλες οι άλλες, νοιάζεται για τα παιδιά της, έχει αξίες, τιμά την οικογένεια. Αυτά εγώ βλέπω. Δεν τιμησε η οικογένεια του Αλέξη τον μικρό; Τον καταπίεσε; Ολα τάχουν τα παιδιά στην Ελλάδα, βλέπω εγώ, απίθανη ελευθέρία, ανέσεις. Τόσο έξω πέφτω;
Έχω διαβάσει κείμενα των Ελεύθερων Πολιορκημένων του Μεσολογγιού πριν την Εξοδο. Είναι λιγότερο δραματικά.
Τις ευχές μου.
-----------------------------
Εβαλε κάποτε η Κίνα Ραλλού, τα παιδιά να κυβερνήσουν. Ηταν η μόνη περίπτωση στην Ιστορία, που ο Λαικισμός έκανε αληθινή κυβέρνηση.
Cultural Revolution
Δύσκολο πόστ Ραλλού, με ενοχλεί αφάνταστα..
Φίλε basik, εκεί στο Βερολίνο, πάνε τα παιδιά ακόμα στο σχολείο?
-----------------------------
Φίλε Χασοδίκη, τη διαφθορά τη βλέπω, τη γνωρίζω. Ο κόσμος αγανάκτησε, το βλέπω. Αλλά ποιές είναι τώρα οι δυναμικές? Ποιό είναι το μήνυμα, ποιό είναι το αίτημα? Αν ήταν Επανάσταση, θα πήγαινα πάσο. Θα σταματούσα. Αυτά που βλέπω, είναι άλλα. Εχω τόση συναισθηματική απόσταση απο την Ελλάδα, που την αγγίζω μόνον μέσα απο το ίντερνετ, και τις ειδήσεις. Κάντο φίλε μου, σαν πνευματική άσκηση. Τότε θα νοιώσεις την εικόνα.
Ποιός ισοπέδωσε την ιεραρχία και οργανωτική δομή της Αστυνομίας? Τις δομές των σχολείων μας? Αν έβλεπα τους γερμανούς να καίνε τα σχολεία τους, θα έλεγα κάτι συμβαίνει σοβαρό, κατι μήνυμα υπάρχει. Στην ελλάδα, πριν δύο χρόνια, σταματήσαν τα σχολεία για μήνες. Τότε δεν υπήρχε Αλέξης. Τα ΑΕΙ τα κάψαν πολλαπλές φορές πρίν τον Αλέξη. Ο τραμπουκισμός αυτός, δεν είναι θέμα ξεσηκωμού. Είναι εμπεδωμένη ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. Είναι τα αποτελέσματα του ωμού λαικισμού, που έχει καταρρακώσει τον νομικό κλάδο που ασκείς, τον εκπαιδευτικό κλάδο, όλες τις δομές, αξίες, ιεραρχίες, αξιολογίες του σήμερα.
Τα υποβόσκοντα μηνύματα, έρχονται με τη μορφή "τα παιδιά αγωνίζονται", "δικαίωμα στο όνειρο" και αυτά που βλέπω σε ιντερνετ, εφημερίδες, κλπ. Είμαι αφελής φίλε Χασοδίκη? Πιστεύει πραγματικά ο κόσμος στην ελλάδα πως σε λίγες ίσως εβδομάδες όταν ο χαβαλές κοπάσει, όλα θά ξαναστηριχτούν? Εγώ όχι, πιστεύω πως δημιουργούμε συνθήκες που για τώρα δεν θέλω κάν να της κατονομάσω. Νοιώθω μεγάλο πόλεμο στον ορίζοντα.
Φίλε Παράξενε Ελκυστή. Όλοι καταδικάζουν τις εκδηλώσεις τυφλής βίας μου λές. Και ποιά είναι η αντίδραση, που εξωτερικεύεται αυτή η καταδίκη; Τί κάνουν ας πούμε οι γονείς; Στέλνουν τα παιδιά τους το πρωί να σπάσουν τράπεζες, να πετροβολήσουν αστυνομικούς; Υπάρχει δηλαδή εξίσωση προσδοκιών του 15 με τον 45;
Ευχαριστώ που μου αναγνωρίζεις συγκροτημένη σκέψη. Είναι επίσης επηρρεασμένη και απο την αγγλοσαξωνική θεώρηση της ελευθερίας, που περιέχει μέσα της το δικαίωμα της αυτοάμυνας, της περιουσίας, της προστασίας του πολίτη, ακόμα και με χρήση βίας. Αυτό το πλαίσιο σκέψης με διαφοροποιεί φιλοσοφικά απο πολλούς. Και αυτό το service, η λαικίζουσα Ελλάδα αρνείται να το προσφέρει.
Σε ακούω. Ξεκίνησε τα έκτροπα η κυβέρνηση? Εβαλε παρακρατικούς μου λές (τις φωτογραφίες που μου πρότεινες δεν τις πρόλαβα, το site ανανεώθηκε). Δηλαδή μια κυβέρνηση που δεν ξέρει τί της γίνεται, κατάφερε να συνομωτήσει σε τέτοιο διαβολικό βαθμό πάνω στην ώρα της κρίσης? Και στους τραμπουκισμούς του παρελθόντος, η κυβέρνηση τα ξεκινησε; Είναι δυνατόν, φίλε μου να δεχτώ τέτοιο πράγμα; Με τις κάμερες στη μούρη, με την ΕΕ να την παρακολουθεί, θα γινόταν τέτοιο πράγμα;
Αυτοί που σπάσαν τα μαγαζιά το κάναν γιατί δεν είχαν ράμπες αναπήρων; Ηξεραν οι εμπρηστές ας πούμε 500 μέχρι τώρα κατεστραμμένων μαγαζιών τους ιδιοκτήτες τους; Και πώς όλοι αυτοί διαπλέκονταν για βίλες στο Μαλλιακό; Εγώ έχω φίλο στην Πατησίων που δεν έχει βίλα.
Είναι το μίσος ταξικό; Δηλαδή εκπορεύεται απο μια συγκεκριμένη συνείδηση κοινωνικής και οικονομικής θέσης; Ο κλασσικός πόλεμος της Πάλης των Τάξεων; Ούτε εσύ το ανέφερες, μάλλον αυτό δεν ισχύει. Τότε που οφείλεται το μίσος κατά των επιχειρήσεων; Τα οργάνωσαν κόμματα, ο ΣΥΡΙΖΑ που υποννοούν πολλοί; Μάλλον όχι, έτσι; Τί μένει λοιπόν; Ποια ιδεολογική συνιστώσα και δυναμική εμπέδωσε στο μυαλό του μέσου τυπά να πάει στη Πατησίων και να κάψει μια περιουσία; Αφού δεν είναι μαφία, δεν είναι ταξικό, τί είναι;
Εκει μπαίνει ο λαικισμός. Το μίσος κατά των επιχειρήσεων, του κέρδους, της έννοιας πως είναι ανήθικο να έχει κανείς και βίλλα. Ο λαός στην εξουσία, και ισοπέδωση του οργανωγράμματος διοίκησης. Η κορφή στο ίδιο επίπεδο με τον πάτo. Αυτό έχει παράδοση στη πατρίδα μας φίλε Ελκυστή. Θυμάσαι τα κλασσικά συνθήματα;
Δεν προσπαθω να πείσω κανέναν. Λυπάμαι αν τουλάχιστον δεν επιχειρηματολόγησα αρκετά καλά. Δεν μπορώ να βρώ άλλο μοντέλο σκέψης. Αλλα θα προσπαθήσω. Δεν τελειώσαμε ακόμα πιστεύω.
locus φίλε μου
Το τελευταίο που θα επιθυμούσα ειναι να σε στεναχωρήσω...
πίστεψέ με, μετέφερα την επιστολή των παιδιών καθαρά συναισθηματικά φορτισμένη...ειναι παιδιά που έχασαν τον συμμαθητή τους με άγριο τρόπο...τους φταίνε "οι μεγάλοι" γι αυτό, τέλος...
Ισως ότι δεν σχολίασα καθόλου τα υπόλοιπα να δημιούργησε την εντύπωση ότι "ταυτίζομαι" με ολα αυτά που υποβαθμίζουν τη δημοκρατία μας (κι άλλο) κι αυτό ήταν το λάθος μου...
Το ίδιο ισχύει και για τον γείτονά μου τον γίγαντα
Ταυτίστηκε αυτομάτως με τους γονείς που "καταγγέλουν" οι πιτσιρικάδες, δεν χρειαζόταν να το κάνει...Ειναι σίγουρο ότι οι γονείς προσπαθούν για το καλύτερο...
Δεν παρέθεσα την επιστολή για να "κουνήσω το δάχτυλο" σε όσους δεν "διαβάζουν" τις αγωνίες των παιδιών τους...προς θεού...
κι αν ερμηνεύτηκα έτσι, ηταν λάθος μου και ζητώ συγγνώμη...
Εξ άλλου οντας πλέον γιαγιά, βλέπω τα παιδιά με άλλο μάτι, όχι όπως έβλεπα τα παιδιά μου, που κατά πάσα πιθανότητα θα καταπίεσα είτε συναισθηματικά είτε με διάφορες απαγορεύσεις...
Εν πάση περιπτώσει, οσοι ζουν στο εξωτερικό "μελαγχολούν" (κι αυτό το ξέρω απο πρώτο χέρι πιστέψτε με) οταν βλέπουν αυτά που συμβαίνουν στην χώρα μας και ευλόγως αναρωτιούνται
πόσο δύσκολο ειναι ν αλλάξει κάτι επιτέλους...Φοβούμαι ότι δεν μπορώ ν απαντήσω!
Ο δολοφόνος που έξυνε τ' αρχίδια του, και τ' αρχίδια που αποφάσισαν να νομιμοποιήσουν την καταστροφή.
Οι κουκουλοφόροι Locus μου δεν είναι παρά απλοί Βάνδαλοι, Κλέφτες και πλιατσικολόγοι. Εκμεταλλεύονται την ανικανότητα του Κράτους που γιγαντώθηκε σταδιακά μέσα από μηχανισμούς πελατειακών σχέσεων Κράτους - Πολιτών, αναξιοκρατίας και διαφθοράς. Όσο σκέφτομαι τη λεγόμενη "Επανίδρυση" ένα πικρό χαμόγελο ανεβαίνει στο στόμα μου
Τα Ελληνόπουλα που γεννιούνται παντογνώστες δεν έχουν ανάγκη το σχολείο (και δη χωρίς Χ.Ο. Θρησκευτικά).
Τα υπόλοιπα παιδιά πηγαίνουν κανονικά.
Φίλε LOCUS σε χαιρετώ απο τη πατρίδα. Αν και δεν γράφω συχνά σχόλια, δεν σημαίνει οτι δεν διαβάζω ανελλιπώς (περισότερες απο μια φορές) τα θέματα (αναρτήσεις) που ανεβάζεις. Απλά στην παρούσα φάση με παρακίνησε το kavalimenokalami να του θυμίσω μια παλιά λαική παροιμία. "Οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια". Ο νοών νοείτο.
Ο λαικισμός φίλε Doctor είναι η απλοποίηση της Ιστορίας. Επιχηρείται παντού. Λαικιστής ήταν και ο Μπούς. Στην Ελλάδα, το κακό έχει παραγίνει.
Ο φίλος Χασοδίκης μιλάει γι τεράστια διαφθορά. Σύμφωνοι. Να την αντιμετωπίσει η ενεργή γενιά των πολιτών, όχι τα αμούστακα παιδιά.
Αγαπητέ μου Βασικέ,
Εχεις, γνωρίζω, καλή γνώση και αντίληψη της Ιστορίας. Νομίζω πως θα καταλάβεις τη θέση μου (όχι οτι χρειάζεται να συμφωνήσεις).
Σαφώς και βλέπω καποια λαική εξέγερση. Δεν είμαι αφελής. Ο κόσμος έχει αγανακτήσει, μεταξύ αυτών, και άνθρωποι υποστηρικτές του κ. Καραμανλή. Η χώρα έχει βουλιάξει στα σκάνδαλα. Τα γνωρίζεις.
Ο φόνος ενός παράφρωνα, (οι λόγοι δέν έχουν σημασία), ξεσήκωσε ένα αυθόρμητο κύμα οργής και διαμαρτυρίας. Και καλώς έκανε ο κόσμος, η αστυνομία μας έχει προ πολλού διαλυθεί σε δομές, σε ήθος, σε αποτελεσματικότητα.
Η λάική εξέγερση, όμως, δεν κατέστρεψε περιουσίες. Την πρώτη μέρα, τις πρώτες ώρες, την πρώτη νύχτα, μια ομάδα ανθρώπων άρχισε το μακελειό. Η αστυνομία είχε εντολή να τους κοιτάει. Λάθος μεγάλο. Δεν τόλμησε για άλλη μια φορά ο κ. Καραμανλής να ορθώσει ανάστημα. Να βγεί και να πεί στον λαό του, πως ναί, αυτό που έγινε ήταν κακό, αλλά εγώ θα προστατεύσω τις περιουσίες των Ελλήνων. Κι ας πέσω. Οι πρώτες ώρες είναι οι πλέον κρίσιμες. Εκεί γίνεται το μάνατζμεντ του όχλου. Στο πάλκο οι "γνωστοί-άγνωστοι", γνωστοί, υπενθυμίζω στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης απο χρόνια. Εκείνες οι πρώτες ώρες, είναι που μετράνε. Οι κουκουλοφόροι της πρώτης νύχτας δεν ήταν οι έλληνες πολίτες που ξεσηκώθηκαν για τον Αλέξη. Εκεί, τη στιγμή εκείνη, η Αστυνομία έπρεπε να τους τσακίσει. Με οτιδήποτε, σαφέστατα με χρήση βίας. Τότε συλλαμβάνεις τα κακοποιά στοιχεία, αναγνωρίζεις άτομα, εξαρθρώνεις συμμορίες. Οχι την τρίτη μέρα. Τότε είναι αργά.
Τί έγινε κατόπιν? Απομακρυνθηκαν οι μεγάλοι, καί άρχισε ο χαβαλές. Μπλέχτηκαν στο γιουρούσι οι πάντες, απο παιδιά, μέχρι και τον περαστικό της γειτονιάς. Η αστυνομία, σαν εχθρός, είχε ηδη αξιολογηθεί απο την πρώτη νύχτα. Οτι δεν θά έκανε τίποτα.
Ακόμα και οι ηλίθιοι της κυβέρνησης, με τον λαικισμό τους, υπέσκαψαν το λάκκο τους, και υποδαύλισαν το κακό. Ο Στυλιανίδης, έστελνε τα παιδιά σε εκτονωτικές εξοσχολικές πορείες. Στό τέλος, έμεινε μια καταστροφή, χωρίς πολιτικό αίτημα. Εμεινε το show "των παιδιών που αγωνίζονται", και άρχισαν οι διχαστικές κορώνες "Ο Άλέξης σαν ήρωας", ο " Αλέξης Αθανάσιος Διάκος", ο "Αλέξης σαν Διομήδης Κομνηνός", " η γενιά του Αλέξη που επαναστατέί, "δικαίωμα στο όνειρο", "ο αγώνας θα συνεχιστει στην επαρχία", κλπ. Και σπρωχτήκαν τα παιδιά, τα νέα αμούστακα, άπειρα και ανώρυμα παιδιά, απο καθηγητές, συμμαθητές, και καθοδηγητές κάθε είδους, να διαμαρτυρηθούν, πετροβολώντας αστυνομικά τμήματα.
Η "οργή των νέων", "τα νέα Δεκεμβριανά", "ο αγώνας για την ελευθερία", αυτό το κλίμα καλλιεργήθηκε. Απο όλους, μικρά κόμματα, μεγάλα κόμματα, την ανέχεια των γονιών, τους δάσκαλους. Απο τα ΜΜΕ και τα βιντεάκια του Ξηρού, μέχρι και τις συντηρητικές εφημερίδες που μας πληροφορούσαν πως "τα παιδιά διαφωνούν με τα διπλά επιτόκια", "τα παιδιά δεν συμφωνούν με το πακέτο διάσωσης των 28 δις". Σήμερα άκουσα πως " συντονιστική επιτροπή των μαθητών, θα αναγγείλει νέες κινητοποιήσεις...." Χώρια την κόντρα ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ με τα "χαιδέματα".
Στη συλλογική μνήμη και εμπειρία του λαού μας, με ιστορικές πληγές ακόμα αγιάτρευτες, όλα αυτά δημιουργούν κακούς συνειρμούς. Δημιουργείται κλίμα διχόνοιας. Αν μη τί άλλο, η ψεύτικη εντύπωση πως τα παιδιά, αγωνίζονται για κάτι. Εν ονόματι και των γονιών τους, οι οποίοι, σύμφωνα με την επιστολή των συμμαθητών του αλέξη "παχαινουν, δεν ερωτεύονται, δεν δημιουργού". Η ψευδαίσθηση, πως το σάπιο ελληνικό σύστημα θα καταρρεύσει, απο κάποια επανάσταση των παιδιών, εν ονόματι της ενεργής κοινωνικής τάξης των γονιών τους οι οποίοι "εχουν το κεφάλι σκυμμένο". Η ψευδαίσθηση πως τα παιδιά, θα παλέψουν έν ονόματι των απόντων γονιών τους για μια καλύτερη κοινωνία, αγανακτησμένα απο τις συνθήκες στην αγορά εργασίας, τον υπερπλουτισμό των λίγων, το κουκούλωμα του Βατοπεδίου, τή διαφθορά. Τα παιδιά, θα αγωνιστούν εν ονόματι όλων. Οι γονείς τους δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα. Αρκεί μονάχα να τα στέλνουν το πρωί στα σχολεία, όχι για μάθημα αλλά γιά έναρξη πορείας. Οι σκυμμένοι γονείς στη δουλειά, τα παιδιά στην επανάσταση. Ενα είδος επανάστασης. Σ' αυτό κλίμα της "επανάστασης" και των συνειρμών αναφέρομαι. Στην ενδόμυχη συναισθηματική προσπάθεια του καθενός να δεί μέσα απο το ξεσήκωμα, κάποια ταύτιση δια της απουσίας.
Σ΄αυτό αναφέρομαι όταν λέω πως πασάρεται το κλίμα κάποιας επανάστασης.
(Συνεχίζω...)
ΠΟΛΙΤΙΚΑ αιτήματα, ξεσηκωμό με ΠΟΛΙΤΙΚΟ αίτημα, ΠΟΛΙΤΙΚΗ διαμαρτυρία με ζουμί, ΜΟΝΟΝ η ενεργή τάξη των Ελλήνων μπορεί να κάνει. ΜΟΝΟΝ αυτοί που δουλεύουν, ψηφίζουν, και έχουν τα παραγωγικά ηνία της χώρας στα χέρια τους. ΜΟΝΟΝ οι ενεργοί πολίτες που κατανοούν τί είναι το σκάνδαλο του Βατοπαιδίου, τί σημαίνει επιτόκιο, τί σημαίνει διαφθορά. Αυτοί και ΜΟΝΟΝ αυτοί έχουν το δικαίωμα να επαναστατήσουν, να διαμαρτυρηθούν.
Οχι το παραμύθι πως τα παιδιά ξεσηκώθηκαν, με αφορμή τον Άλέξη, αλλά στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα, καταννοώντας απόλυτα την έννοια του Κεφαλαίου αποφάσισαν να κάψουν και μερικές τράπεζες γιατί είναι εναντίον της παγκοσμιοποίησης. Τα παιδιά δεν παίρνουν δάνεια. Οι γονείς του παίρνουν. Αυτοί να ξεσηκωθούν.
Ας σταματήσει αυτό το παραμύθι. Τα παιδιά είναι παιδιά. Και ο ρόλος τους είναι να είναι παιδιά, στο σχολείο, στη γειτονιά.
Δεν δέχομαι τα 15 χρονα παιδιά ως συνομιλητές. Δεν έχουν ακόμα πείρα, ιστορική συνείδηση, δεν είναι στη αγορά εργασίας, δεν υπογράφουν νόμιμα συμβόλαια, δεν είναι κάν Συνταγματικά ενηλικιωμένα. Επομένως απουσιάζουν.
Και το μόνο που έμεινε, είναι το πλιάτσικο και η καταστροφή. Τα παιδιά, δεν έκανα καταλήψεις σχολείων, για διαμαρτυρία για τον Αλέξη. Αυτα τα βλέπουν άλλοι. Τα παιδιά έκαναν καταλήψεις γιατί έτσι γουστάρουν. Λόγω λαικισμού, που τους έμαθε πως είναι το ίδιο ώριμοι με τους γονείς τους. Τα παιδιά κάνουν καταλήψεις σχολείων απο χρόνια, με την ανοχή Πολιτείας, γονιών και δασκάλων. Πριν το θάνατο του Αλέξη. Τα πανεπιστήμια δεν καίγονται γιατί κάποιος τρελλος σκότωσε τον Αλέξη. Τα πανεπιστήμια καίγονταν και πρίν τον Αλέξη. Ειναι εμπεδωμένη χρονια ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, πολύ πρίν τον Αλέξη. Γιατί ο λαικισμός έμαθε στους νέους, πως δεν τρέχει τίποτα και άν κάψουν το Πολυτεχνείο. Κανείς δεν θα τιμωρηθεί. Κάνουν αγώνα κατα της παγκοσμιοποίσης, του Κεφαλαίου. Και οι καταστροφές των μαγαζιών, είναι εντάξει, αγώνας κατα των πλούσιων. Σήμερα διάβασα, πως ένα απο τα αιτήματα των παιδιών (ή αυτών που θέλουν να βλέπουν τον εαυτό τους στα παιδιά), ειναι να μην συλληφθεί κανένας για τα γεγονότατα του Δεκεμβρίου. Λογικότατο λαικιστικό αίτημα. Νομίζω πως με καταννοείς.
Φίλοι bloggers,
Θα μου επιτρέψετε μια παράκαμψη στην απάντηση σχολίων (για πρώτη και τελευταία φορά). Δεν θέλω εκρεμμότητες. Θα επανέλθω αύριο με τα υπόλοιπα.
----------------------------
ανώνυμε,
Το τί νομίζεις για μένα, δεν με νοιάζει, θα σου δώσω όμως αυτό που σου ανήκει.
Δεν τόνισα την ευθιξία του κ. Κίττα, γιατί δεν τον έκρινα ως ακαδημαική αξία, προσωπικότητα και ήθος. Τον έκρινα ως μάνατζερ.
Ο κ. Κίττας απέτυχε ως μάνατζερ πανεπιστημίου. Μία απο τις υποχρεώσεις του ήταν να προστατεύσει την περιουσία του ελληνικού λαού, το πανεπιστήμιο που χτίστηκε με χρήματα των Ελλήνων. Να διατηρήσει ένα περιβάλλον ηρεμίας, πνευματικότητας, ασφάλειας και περισυλλογής. Σ' αυτό, ο ομολογουμένως εύθικτος κ. Κίττας, απέτυχε οικτρά.
Συναισθηματολογείς. Σε "άγγιξε" το γεγονός πως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας τον έφερε πίσω. Δεκτό ως συμβολισμός ακαδημαικής αξίας. Θα γίνει τώρα ο κ. Κίττας καλύτερος μάνατζερ;
Αμφιβάλλω. Ο κ. Κίττας προσέκρουσε σε λαικιστικό ύφαλο: Το Ασυλο. Που εις γνώσiν του, χρησιμοποιείται συνεχώς απο κακοποιά στοιχεία. Δεν είναι πρώτη φορά που τραμπούκοι καίνε πανεπιστήμια. Η ιστορία είναι γνωστή. Αλλά κανείς δεν έκανε τίποτα. Ούτε και ο κ. Κίττας.
Η ακαδημαική αξία, το ήθος, η σεμνότητα, είναι καλά στοιχεία προσωπικότητας. Αλλά δεν αποτελούν μετρήσιμες ικανότητες μάνατζερ. Και αυτός ήταν ο ρόλος του κ. Κίττα.
Και έτσι ο κ. Κίττας, επανήλθε στην ίδια ακατάλληλη θέση.
Ελπίζω τώρα που μπήκε και ο πρόεδρος της Δημοκρατίας στη μέση, να γίνει επιτέλους το αυτονόητο. Να σταματήσει η στελέχωση των πανεπιστημίων μας με τη λογικη του "καλού παιδιού", να διατηρηθεί ο σεβάσμιος άνθρωπος στο ρόλο του ακαδημαικού δάσκαλου, και να βρούν επιτέλους κάποιον να προστατεύσει τα σχολεία μας.
Εσύ ανώνυμε, ο ενεργός πολίτης της μπλογγόσφαιρας, πού εχεις τόσο χρόνο για τους άλλους, για το θέμα της Παιδείας έχεις ΓΝΩΜΗ; Γιατί έγώ, ο αμόρφωτος αλαζόνας έχω. Και την έχω εκθέσει δημόσια σε πόστ. Πολλούς μήνες πρίν τις καταστροφές. Να την διαβάσεις.
Και σταμάτα αυτό το παραμύθι με τον Τσόμσκυ. Ο μόνος αναλυτής που με έχει επηρρεάσει είναι ο Zbigniew Brzezinski. Τον προτείνω ανεπιφύλακτα. Να διαβάσεις τα βιβλία του. Και να επεκτείνεις τη θεματολογία του μπλόγκ σου. Απο τον ελληνικό χώρο, για γρήγορες πνευματικές εξορμήσεις on steroids, σου προτείνω τον Νίκο Δήμου (γνωστός και ως "Ο Γάτος". Θα σε ηρεμήσει.
Σε κάποιες φωτογραφίες του κουτσομπολίστικου "Τρωκτικού", οι αναρχικοί τραμπούκοι κατασκεύαζαν βόμβες μολότωφ στα γυαλισμένα μάρμαρα της Πρυτανείας. Μερικοί άλλοι, φρέσκοι απο τη λαίλαπα των καταστροφών, με λοστούς και βαριοπούλες, ποζάριζαν γελώντας μπροστά σε μερικά μαρμάρινα κλασσικά αγάλμάτα. Εχει και η παραδημοσιογραφία της αρπαχτής την αξία της...
--------------------------
Σε αντιμετώπισα νομίζω τίμια. Την επόμενη φορά, θα περιμένεις τη σειρά σου.
Ανέβασα μερικές συλλεκτικές photo απο το..zero point της Στουρνάρη.
Εδώ.
Locus συμφωνώ με το σχόλιό σου (December 14, 2008 11:39 PM).
Μόνο πολιτική μπορεί να είναι η λύση.
“Οι ταραχές ήταν κάτι σαν κοινωνικό μπουρίνι. Θα έχουν πρακτικό αντίκτυπο μόνο εάν οι Έλληνες αποφασίσουν να ασχοληθούν σοβαρά με την πολιτική και επιτέλους να αντιμετωπίσουν τα βαθιά ριζωμένα προβλήματα του συστήματος.”
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_14/12/2008_296003
Το οποίο σύστημα είμαστε εμείς:
http://takisvasilopoulos.blogspot.com/2008/09/blog-post.html
H φωτογραφία του Πολυτεχνείου με αγγίζει προσωπικά, εκεί σπούδασα (1989-1995).
Κάθε χρόνο, παρατηρούσα τις εκτεταμένες καταστροφές στα κτίρια και τον εξοπλισμό του ιδρύματος (σε μία περίπτωση κάηκε ολοσχερώς και μία πτέρυγα). Ήταν θλιβερό να περπατάς ανάμεσα από σπασμένες πόρτες, καμένα βιβλία και αρχεία, πάνω στα θρύψαλα δοκιμαστικών σωλήνων στα διαλυμένα εργαστήρια.
Στις συνελεύσεις ήταν αδύνατο να γίνει σοβαρή συζήτηση. Το πνεύμα έδιναν οι τραμπούκοι κάθε πλευράς. Σε μία περίπτωση που αποφασίσθηκε τερματισμός κινητοποιήσεων, κουκουλοφόροι στην ταράτσα του κτιρίου της φωτογραφίας, κρατώντας μπάζα πάνω από τα κεφάλια μας και απειλώντας μας επέβαλαν το αντίθετο.
Εκ του αποτελέσματος κάθε κατάληψη που επιφέρει μερική ή εκτεταμένη καταστροφή του υπό κατάληψη χώρου ακυρώνει το δίκαιο όποιου αιτήματος.
Δεν θα άλλαζα γραμμή από τα όσα λες.
Έχω τόσο αηδιάσει από την "επανάσταση" και την φαντασιακή της διόγκωση που αποφάσισα να μην ξαναγράψω τίποτα πια.
Όποιος είναι σε τέτοια κραυγαλέα ασυμφωνία ως προς την ερμηνεία γεγονότων και το δέον γενέσθαι με την (καθώς φαίνεται) πλειοψηφία του ελληνικού λαού, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΩΠΑΙΝΕΙ Ή ΝΑ ΑΠΟΔΗΜΕΙ.
Εγώ επιλέγω το πρώτο (εξ ανάγκης).
Στο παραληρημα σου βεβαια δεν κατηγορεις συλληβδην και αδιακριτα μονο τα ανηλικα παιδια, αλλα και τους φοιτητες, τους δασκαλους και τους καθηγητες τους.
Ενας αποτυχημενος μανατζερ οπως λες, που παραιτειται απο ευθιξια και επανερχεται μονο μετα απο παρεμβαση του προεδρου της δημοκρατιας, αξιζει τον απαξιωτικο χαρακτηρισμο καρεκλοκενταυρος; Ξερεις αν ο κ. Κιττας μπηκε με τη λογικη του καλου παιδιου οπως λες η με την αξια του; Με ποιο δικαιωμα τον συκοφαντεις χωρις στοιχεια; Η ακαδημαικη αξια, το ηθος, η σεμνοτητα ειναι απλως καλα στοιχεια προσωπικοτητας οπως λες και ο ρολος ενος πρυτανη εξαντλειται στο να κανει τον μανατζερ οπως ισχυριζεσαι; Εχεις ιδεα τι ειναι Πανεπιστημιο; Η μηπως το kavalimenokalami εχει δικιο και μας γραφεις παραμυθια για τις σπουδες σου η οτι αλλο;
Αλλα τα πραγματα ειναι προφανη. Μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι. Ενας αμορφωτος που διαβασε δεκα βιβλια νομιζει πως οι υπολοιποι ειναι αναλφαβητοι και περιμενουν να τους δωσει τα φωτα του. ΓΝΩΜΗ για την παιδεια και αλλα γενικα ζητηματα δεν εχεις μονο εσυ. Εχουν ολοι. Καποιοι μαλιστα την εχουν δημοσιευσει οχι μονο σε περιθωριακα μπλογκ με ψευδωνυμο αλλα επωνυμως σε εγκριτα εντυπα. Μπορεις να μας πεις τι εχεις κανει στην ΠΡΑΞΗ για να αλλαξει κατι στραβο στην παιδεια η οπου αλλου; Η ξερεις μονο να κατηγορεις αδιακριτα για ολα τα στραβα τον ενα και τον αλλο γραφοντας λογοτεχνιζοντα κειμενα βολεμενος στον καναπε σου;
Παντως εχεις πλακα οταν προτεινεις με σοβαρο υφος σε μενα και αλλους διαφορα σχετικα και ασχετα κουνωντας υπεροπτικα το δαχτυλο σαν ξερολας ακαδημαικος καθηγητης. Η μηπως θα επρεπε να πω σαν αποτυχημενος μανατζερ;
Φίλοι μπλόγγερς,
Δεν ξέρω τί ρόλο βαράει αυτό το site, αλλά δείτε τις φωτογραφίες. Γιά ό,τι κι' αν αξίζουν...
Αναρχία
Ανώνυμε,
τ'αποτελέσματα στις εκλογές της Αυστρίας τα είδες;;; Δεν νομίζω το παράδειγμα αυτό να λειτουργεί υπέρ σου.
Και η επιθετικότητα σου απέναντι στον Λοκους, είναι ένα καλό παράδειγμα της ελληνικής νοοτροποιας που οδήγησε την χώρα εδώ που είναι...Όλοι κατηγορούν καποιον άλλο...
Οπως δηλαδη κανεις κι εσυ κι ο φιλος σου που δεν αφησατε κανεναν χωρις να κατηγορησετε. Απο τα παιδια μεχρι τον πρωθυπουργο.
Ειδα και τα αποτελέσματα με τις εκλογες ενηλικων τα τελευταια 8 χρονια στις ΗΠΑ. Η τα τελευταια 30 χρονια στην Ελλαδα.
Τα επιχειρηματα σου δυστυχως ειναι το ιδιο ηλιθια με εκεινα που χρησιμοποιει ο φιλος σου.
Ενω και η επιθετικοτητα ξεκινησε απο σας και στραφηκε εναντια σε πολλες και διαφορες κατηγοριες ελληνων πολιτων. Και πλεον αγγιζει επικινδυνα τα ορια του μισους και του διχασμου.
Το μίσος είναι στις φωτογραφίες που παρέθεσα.
Αποφευγεις να απαντησεις με επιχειρηματα και συνεχιζεις τη μαυρη προπαγανδα με ακατασχετη περιπτωσιολογια. Το μισος ομως δεν αφορα μονο μια πλευρα ουτε ενοχοποιει συλλογικα οσους ανηκουν σε αυτη. Ουτε βρισκεται αποκλειστικα και μονο σε αηδιαστικα συνθηματα και αποκρουστικες φωτογραφιες. Αυτο ειναι το προφανες και απροκαλυπτο μισος, που καθενας μπορει ευκολα να αντιληφθει και εφοσον δεν ειναι ψυχικα διαταραγμενος να απορριψει. Εκεινο που ειναι λιγοτερο προφανες και επομενως πιο επικινδυνο ειναι το μισος που υποκρυπτεται μεσα σε γενικευσεις, αβασιμες κατηγοριες και δηθεν δικαια ξεσπασματα οργης και αγανακτησης. Και βασιζεται στη διχαστικη λογικη που καλλιεργειται με το ευκολο τσουβαλιασμα σε σωστους και λαθος. Οπως κανεις με οσα ανευθυνα γραφεις εσυ και καποιοι αλλοι εδω μεσα βαλλοντας αδιακριτως κατα δικαιων και αδικων επειδη εχουν καποια κοινη ιδιοτητα. Παρομοιες γενικευσεις και διχαστικες σκεψεις οδηγουν καποιους στα εκτροπα και τα εγκληματα που καταδικαζεις. Εχεις πολυ περισσοτερα κοινα μαζι τους απο οσα φανταζεσαι η θες να πιστευεις.
Locus,
εάν συμφωνήσω με ότι λες, θα ακυρώσω τη βιωματική σχέση που έχω με τα γεγονότα που έζησα, από τα μαθητικά μου χρόνια που ήταν πολύ σπουδαιότερα από τα φοιτητικά τόσο σε συναίσθημα όσο και σε πολιτικές κατευθύνσεις.
Η νεολαία στην Ελλάδα κουβαλά τη βαριά κληρονομιά του Πολυτεχνείου που έριξε τον Παπαδόπουλο και που μοιραία αποτελεί σημείο αναφοράς που ορίζει τον πήχη πολύ ψηλά.
Συνεπώς οι "ανύπαρκτοι" που λες έχουν γράψει τη δική τους ιστορία σε τούτο τον τόπο. Κι ας τους έλεγαν αλήτες οι νοικοκυραίοι και "προβοκάτορες" αυτοί που τους αποκαλούν όλους συλλήβδην σήμερα "κουκουλοφόρους".
Η ιστορία που λες αγαπητέ αναφέρεται στους εκτελεσμένους νέους της κατοχής, στους νεολαίους που πλαισίωσαν την εθνική αντίσταση, στους αγώνες του 114, για την Κύπρο, στους καταδικασμένους "επιεικώς σε ισόβια " ΜΑΘΗΤΕΣ της Θεσσαλονίκης από τα στρατοδικεία της χούντας , από τους βασανισμένους, από τους νεκρούς του Πολυτεχνείου.
Για τους σημερινούς νέους που βρίσκονται μπροστά στα αδιέξοδα που οι προηγούμενοι τους δημιουργήσαμε, με τους γονείς τους που δεν μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους, που τα 700 ευρώ το μήνα φαντάζουν σαν την καλλίτερη επιλογή για εργασία μετά τις σπουδές τους, όταν η ανεργία στις ηλικίες 18-25 αγγίζει το 70% (για όσους δεν σπουδάσουν), η ρήξη είναι μονόδρομος.
Ο διεθνής τύπος αναφέρεται με εκτεταμένες αναφορές στην εξέγερση των νέων της Ελλάδας σε αυτό που προβλέπεται να σαρώσει την Ευρώπη στην επόμενη φάση. Και όποιος δεν το βλέπει, καλό είναι ν' αντιληφθεί ότι ζούμε μέρες που θα τις γράψει η ιστορία. Και ότι οι νεολαίοι της πατρίδας μας με την εξέγερση τους που συγκλόνισε την Ελλάδα από τη μία άκρη μέχρι την άλλη, είναι μόνο η αρχή.
Σε κάθε περίπτωση η εμμονή από τα ελεεινά ΜΜΕ της αποκλειστικής προβολής και της αναφοράς των επεισοδίων που προκάλεσε μία μικρή ομάδα αναρχομαλακισμένων ως συνήθως, είναι τουλάχιστον μυωπική και συκοφαντική γι αυτή τη νεολαία που ξεχειλίζοντας από το συναίσθημα, την οργή και το θυμό της σοκάρισε τον κόσμο.
Γιατί οι πιτσιρικάδες είναι η ένοχη φωνή της συνείδησης μίας προσκυνημένος κοινωνίας, αλυσοδεμένης στα δάνεια και στους τραπεζίτες, μίας κοινωνίας που ανέχεται τη ληστεία του δημόσιου πλούτου από μία δράκα αχρείων, χωρίς να αντιδρά.
χτες ο Nick Fraser στον Observer αναφέρεται σε ένα αγωνιώδες άρθρο για την νεολαία και το μέλλον της, στα πρόσφατα σπουδαιότερα γεγονότα που θα χαρακτηρίσουν το επόμενο διάστημα. Την εκλογή Ομπάμα και την εξέγερση των νεολαίων στην Ελλάδα. Διαβάστε εδώ
"Είμαστε όλοι Έλληνες" γράφει από κοντά η γαλλική Λιμπερασιόν.
Εάν όλα αυτά γίνονται από "ανύπαρκτους" κάτι δεν πάει καλά. Η σημερινή πιτσιρικαρία είναι καλλίτερη από πολλές προηγούμενες και το μέλλον της ανήκει. Κι όταν αυτό που εκφράζει σήμερα με το συναίσθημα αποκτήσει και πολιτικό λόγο (κάτι που θα γίνει αργά ή γρήγορα) τότε πολλοί θα τρίβουν τα μάτια τους...
Και πρέπει να μεταφέρω την εικόνα πολλών γονιών που διαδήλωσαν μαζί με τα έφηβα παιδιά τους.
Λόκους το μέλλον θα επιβεβαιώσει εάν δικαιωθώ σε ότι πιστεύω. Ότι δηλαδή αυτό το καζάνι που βράζει θα αποτελέσει ιστορία για τους επόμενους.
"Γιά ό,τι κι' αν αξίζουν..."
φοβερή λεκτική-μεταφραστική κοτσάνα.
Φίλτατε Λόκους, σε διαβάζω, και σε θαυμάζω!
-------------------------------
@Μεγαλοκοπέλα
Η λέξη «κοτσάνα» μ΄άρεσε..
Χαίρομαι ,τώρα τελευταία, όταν με φωνάζουν "κοτσανάτο γέρο" ..
Κυρία, Κυρία, μή μου βάλετε κακό βαθμό..
Λίγη πλάκα κάνω μόνο..
Φίλε συμπολίτη, βασικε.
Σεβόμενος τους αγώνες των νέων στην διάρκεια της χούντας, θα θελα απλά να αναφέρω πως η πραγματική αιτία της πτώσης της χούντας δεν ήταν το πολυτεχνείο, ήταν μόνο η αφορμή. Το "φρούτο" είχε οριμάσει απ την εισβολή στην Κύπρο.
Φυσικά πολλοί μαρτύρησαν και βασανίστηκαν, αλλά λίγοι καρπώθηκαν έντεχνα το πολυτεχνείο, για να φθάσουν στην αρχηγία κομμάτων και υπουργικών θέσεων.
Δεν θυμάμαι απ όσα σωστά αναφέρεις γιά τις γεννιές της κατοχής, του 114 κλπ. να ρημάζουν και καταστρέφουν ιδιωτικές περιουσίες.
Φίλε συμπολίτη, βασικε.
Σεβόμενος τους αγώνες των νέων στην διάρκεια της χούντας, θα θελα απλά να αναφέρω πως η πραγματική αιτία της πτώσης της χούντας δεν ήταν το πολυτεχνείο, ήταν μόνο η αφορμή. Το "φρούτο" είχε οριμάσει απ την εισβολή στην Κύπρο.
Φυσικά πολλοί μαρτύρησαν και βασανίστηκαν, αλλά λίγοι καρπώθηκαν έντεχνα το πολυτεχνείο, για να φθάσουν στην αρχηγία κομμάτων και υπουργικών θέσεων.
Δεν θυμάμαι απ όσα σωστά αναφέρεις γιά τις γεννιές της κατοχής, του 114 κλπ. να ρημάζουν και καταστρέφουν ιδιωτικές περιουσίες.
Φίλε giant δεν βλέπω να διαφωνούμε πουθενά. Αν έννοείς άλλα πόστ, καλώς. Εδώ, στο σχόλιο αυτό όμως όχι. Το σχόλιό σου έχει δύο μέρη. Φυσικά και πιστεύω πως υπήρχαν έφηβοι κουκουλοφόροι. Απολύτως. Το κουκουλοφόρεμα είναι τώρα μόδα, συμμετέχουν όλοι. Αυτά λέω, αυτά συνθέτω. Η βασική μου θέση είναι πως ο λαικισμός και η συμπεριφορά του μεταφυτεύεται τώρα και σε μικρότερες ηλικίες. Το κείμενο που αναφέρεις, προσωπικά με ενόχλησε. Είναι υπερβολικά συναισθηματικό. Μέσα στο συναισθηματισμο των ημερών, συνεισφέρει στο κλίμα, πως οι γονείς δεν αγαπούν τα παιδιά, δεν νοιάζονται και τέτοια. Απολύτως αναληθές για τη γενιά των 40-50, μια τίμια και εργατική γενιά.
Giant, η ιστορία με την αστυνομία που ανέφερες είναι αισχρή, και με άγγιξε πολύ. Κανείς άνθρωπος δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται έτσι. Είναι ενα πολύ δύσκολο θέμα. Αν η αστυνομία μας δεν επαγγελματοποιηθεί, θά δούμε πολλά δράματα. Τη στιγμή αυτή, οι καιροί είναι βρώμικοι. Συνιστώ προσοχή, μήν τυχόν αρχίσει καμμιά βεντέτα αστυνομίας κόσμου. Με φοβερές συνέπειες για τον λαό μας.
---------------------
Αγαπητέ κ.Βαρδάκα. Για το Ασυλο συμφωνώ απόλυτα. Πρέπει να καταργηθεί. Μετά τα τόσα που έγιναν, ελπίζω να το ζητήσει έντονα και ο κόσμος.
Θα απαντήσω σε μιά ερώτησή σας απο το προγούμενο πόστ που μου ξέφυγε. Η Αστυνομία στην Αμερική έχει πλήρη ελευθερία να αξιολογήσει μιά κατάσταση, και να χρησιμοποιήσει βία. Ναί, μπορεί να πυροβολήσει, κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες (αν κάποιος κινδυνεύει συνήθως). Υπάρχει ολόκληρος κώδικας συμπεριφοράς γι’ αυτό. Υπάρχουν βέβαια και καταχρήσεις. Αλλά η Αστυνομία εχει καταπληκτικές δικαιοδοσίες. Η πρώτη γνώμη στο δικαστήριο που κανένας δικαστής δεν αμφισβητεί, είναι το Police Report. Η Αστυνομία εδώ, θεωρείται φορέας κοινωνικών υπηρεσιών, όχι μόνον προστασίας. Στην Ελλάδα, η Αστυνομία θεωρείται κατα κάποιο τρόπο στοιχείο καταπίεσης του λαού, και αυτή η αντίληψη θα πρέπει κατα τη γνώμη μου να αντιστραφεί.
----------------------
Αγαπητέ Μάρκο Τ καλώς ηρθες. Κανείς δεν παραιτείται σ’ αυτό τον τόπο, και όλοι λαικίζουν προς κομματικό όφελος. Ο λαικισμός και η συμπεριφορά του μεταφυτεύεται τώρα και σε μικρότερες ηλικίες οπου υπάρχει φυτώριο αντίδρασης. Ο καιρός θα δειξει. Πιστεύω πως αυτή η κρίση θα αφήσει πίσω της σημάδια για την επόμενη, που με κάποια άλλη αφορμή θα είναι πιο βίαιη. Δεν τελειώσαμε ακόμα.
--------------------------
Φίλε Dormammu ευχαριστώ για την υπενθύμιση. Ο πατέρας Περατικός, ένας σοβαρός άνθρωπος που έχασε το γιό του απο την 17Ν, έλεγε πως πήγαινε στο Υπουργειό Δημόσιας Τάξης για βοήθεια, και εκεί τον χλεύαζαν.
------------------------
Φίλε Yosemite η νέα μόδα «το χτίσιμο» είναι λαικό μέτρο για την τιμωρία του δάσκαλου, ανάλογα με τη δημόσια διαπομπή που έκαναν οι πιτσιρικάδες στου δάσκαλους στην Κίνα, όταν τους έβρισκαν διάφορα απαγορευμένα προιόντα (δυτικά βιβλία, κλπ). Αλλά οι Πρυτανικές μας Αρχές δεν ενοχληθηκαν. Μετά, αρχίσαν και οι ξυλοδαρμοί.
Δεν μπόρεσα να δώ τις φωτογραφίες ακόμα. Θα ξαναπροσπαθήσω. Ευχαριστώ.
-------------------------
Φίλε glam, και η φυγή έχει την τιμή της. Για όσα βλέπω τώρα, η καρδιά μου λυπάται.
Μαρία μου είμαι μαζί σου. Το τελευταίο προπύργιο αυτής της χώρας, το μόνο που ακόμα αντέχει, είναι η οικογένεια. Χωρίς την οικογένεια, η ελλάδα θα είχε καταρρεύσει. Αν χαθεί και αυτή η αξία, θα διαλυθούμε. Αλλες χώρες ίσως έχουν άλλο υποκατάστατο, την οικονομία ας πούμε, αλλά όχι εμείς.
Τώρα που άρχισε η κουλτούρα των «παιδιών», θα ακούσουμε πολλά. Αλλα κωμικά, αλλα θλιβερά, αλλά χαριτωμένα. Αλλα δεν θα δεχτώ ποτέ πως οι έλληνες γονείς δεν κάνουν τα πάντα για τα παιδιά τους. Πως δεν τα αγαπούν. Οι γονείς στην Ελλάδα στερούνται για τα παιδιά τους. Αλλά ο λαικισμός των κομμάτων, θέλει τα παιδιά να ξεκινήσουν επανάσταση. Φωτιά στα πατζάκια μας, σε μια χώρα μικρή και περιθωριακή, που ήταν ευτυχώς τυχερή να μπεί στην ΕΕ.
Δεν χρειάζεται να έχεις την απάντηση. Εγώ πάντως αυτά του βλέπω με έχουν τόσο πικράνει, που δεν θα τα ξεπεράσω. Το ομολογώ.
----------------------
Μεγαλοκοπέλα, μια σφαίρα και μείναμε όλοι κόκκαλο. Τώρα τρέχουν τώρα για τα λαικά τους κέρδη.
Η λεκτική-μεταφραστική ατάκα που αναφέρεις, μου ήρθε αυθόρμητα. Το παρετήρησες. «For whatever it’s worth” ενας αμερικανισμός, που δεν έχει νόημα στα ελληνικά (υποθέτω)..
--------------------
ΦίλεΨούξ συμφωνώ μαζί σου. Τα περιστατικά βίας ειναι πολλά. Και η παρακμή μεγάλη. Και ο συναισθηματισμός. Εγινε λοιπόν η έκρηξη, αλλα τα στοιχεία που κυριάρχησαν απο την αρχή, ήταν εντελώς άσχετα με οτιδήποτε πολιτικό αίτημα. Η καταστροφή της Αθήνας, έγινε φίλε Ψούξ, όχι αίτημα αλλαγής της αστυνομίας, σωστός αρθρωμένος λόγος για αλλαγή. Ακόμα, δεν ακούω συζητήσεις για εκπαίδευση αστυνομίας, για αλλαγές. Βλέπω όμως πολύ πολύ καταστροφή, κλέψιμο, σπάσιμο της περιουσίας του απλού ανθρώπου. Ενοχλητική καταστροφή της μορφωτικής και παραγωγικής μας βάσης. Γι αυτόν τον τραμπουκισμό, δεν έγινε τίποτα, πολλοί συνάνθρωποί μας τον παίρνουν αψήφιστα. Ελπίζω το θέμα να σταματήσει εδώ. Γιατί δεν είναι πιά θέμα Αλέξη.
---------------------
Τι «Επανίδρυση» Μερόπη μου, εδώ έγινε βιβλική καταστροφή. Απο οργανωμένες συμμορίες αρχικά. Και με την ανοχή της Αστυνομίας. Θα πρέπει κάποτε να δημιουργηθεί μια συνείδηση πως η Αστυνομία είναι βασικό συστατικό ενός αστικού κράτους. Το ίδιο και οι Τράπεζες και τα Πανεπιστήμια.
------------------
Αγαπητέ Kossak , η περιγραφή σου απο το Πολυτεχνείο ειναι συγκλονιστική. Τώρα που η καταστροφή είναι πλέον βιβλική, σε μορφωτικά ιδρύματα, και επιχειρήσεις ίσως δούμε κατάμουτρα τί δυναμικές την δημιούργησαν. Προσωπικά, δεν είμαι πολύ αισιόδοξος. Συμφωνώ με την πολιτική λύση, αλλά δεν βλέπω Πολιτική. Μόνον αμολυμένα παιδιά βλέπω, με εκατοντάδες σχολεία υπο κατάληψη, χωρίς αίτημα, χωρίς κατεύθυνση. Ευχαριστώ για τις παραπομπές.
Φίλε univers χαίρομαι που συμφωνούμε. Νομίζω πως βρισκόμαστε σε οριακό σημείο. Αν μη τί άλλο, βλέπω μια πολύ επαναστατική κατάρρευση του κράτους. Σιγά σιγά, τα κουφέτα του εμπορίου, της ΕΕ και της διεθνούς οικονομικής κρίσης θα μας επισκεφτούν.
Τα τρία βασικά συστατικά μιας αστικής κοινωνίας, οι επιχειρήσεις, τα μορφωτικά ιδρύματα και η Αστυνομία, είναι υπο πλήρη απαξίωση. Δεν γνωρίζω πώς αλλιώς θα μπορέσει να υπάρξει Κοινωνία.
Φίλε Σαμψώνα , νάσαι καλά. Είσαι το παράδειγμα του ανθρώπου που πολλοί κυνηγούν να καταστρέψουν, να ατιμάσουν, να απαξιώσουν. Εχεις επιχείρηση που δουλεύουν κι άλλοι, που παράγει κέρδος, που προσφέρει μια υπηρεσία. Για πολλούς, δεν πρέπει να υπάρχεις. Θα τα πούμε σύντομα.
Ραλλού ,
Mην κουράζεσαι με τους παρανοικούς. Το ίδιον των ηλιθίων, είναι πάντα η προσβολή και η συκοφαντία.
Ανώνυμε,
Σου έδωσα αρκετό χώρο και σεβασμό για να αρθρώσεις λόγο.
Το θέμα του μπλόγκ είναι ο Λαικισμός σαν πλαίσιο ερμηνείας των γεγονότων που βιώνουμε. Η δική μου θέση είναι σαφέστατη. Ο Λαικισμός, έχει απαξιώσει στη συλλογική μνήμη των ελληνων τα βασικά συστατικά μιας αστικής κοινωνίας, τις επιχειρήσεις, τα μορφωτικά ιδρύματα την Αστυνομία, τις Τράπεζες. Ολα τελούν υπο καταστροφική επίθεση. Εν μέσω πολλών, μα πολλών κουκουλοφόρων. Ενας Λαικισμός που θέλει τους πάντες να είναι ίσοι, που θέλει τα παιδιά να έχουν την ίδια πείρα και συμμετοχή με τους ενεργούς πολίτες και τους γονείς τους, που δημιουργεί μια ψευδαίσθηση επανάστασης, πάνω στο ουτοπιστικό όραμα πως είναι δυνατόν να υπάρξει κοινωνία που θα εμπορευτεί στον κόσμο, με καμμένες επιχειρήσεις, πυρπολημένα σχολεία και διαλυμένες Τράπεζες. Αυτό δεν είναι κατα τη γνώμη μου Επανάσταση. Είναι μια ψευδαίσθηση. Είναι ενας τραμπουκισμός που πασάρεται ως επανάσταση. Στην ουσία, είναι η πλήρης κατάρρευση του Κράτους των Ελλήνων .
Εχω συλλέξει απο τους άλλους συνομιλητές μου ωραιότατα επιχειρήματα για συζήτηση και μελλοντική θεώρηση. Απο σένα δεν έχω πάρει τίποτα το συγκεκριμένο, πέρα απο προσωπικές επιθέσεις, και ασυναρτησίες. Δεν είσαι ικανοποιημένος απο τις εκλογές ενηλίκων τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα αλλά δεν είμαι σίγουρος τί ακριβώς επιθυμείς πολιτικά. Βρίσκεις μίσος και διχασμό σ’ αυτά που λέω, αλλά για τις καταστροφές των τραμπούκων που εδραιώνουν την αρνητική εικόνα της Ελλάδας στο κόσμο, κουβέντα. Δεν έχεις πολιτικό λόγο. Δεν απαντάς σε κανένα απο τα ερωτήματα του πόστ. Εγώ τουλάχιστον ξέρω τι ζητώ. Την καταστολή των τραμπούκων που καταστρέφουν την περιουσία μας, συλλήψεις κουκουλοφόρων, αποκατάσταση τη έννομης τάξης, Τράπεζες για εμπόριο, μικρομεσαίους που δημιουργούν δουλειές και πλούτο, μια αναμορφωμένη και εκπαιδευμένη αστυνομία. Για τη δική σου θέση, ειλικρινά, δεν έχω την παραμικρή ιδέα.
Κατανοώ τον εκνευρισμό σου. Μετά απο τόσα emails, δεν έχεις ακόμα τεκμηριώσει ποιά είναι η βασική σου θέση. Με ποιόν είσαι, τί πρεσβεύεις. Και περιστρέφεσαι στις ήδη απαντημένες ερωτήσεις, στην απορία άν έχω πάει πανεπιστήμιο, άν είμαι καλός μάνατζερ, αν έχω κάνει κάτι για την Παιδεία. Αν διαβάζω Τσόμκυ και Τρωκτικό. Προφανώς σε εκνευρίζω γιατί νοιώθεις πως προσπαθώ να σε διδάξω κάτι. Κάνεις λάθος. Διάλογο με έλληνες πολίτες κάνω. Διατηρείς ένα συκοφαντικό μπλόγκ οπου ασχολείσαι με τις ζωές τών άλλων που ποτέ δεν σε ενόχλησαν, αλλά ετυχε να έχουν δικιά τους θεματολογία και αυτόχθονα σκέψη. Τους κατηγορείς ασύστολα, αλλά συνάμα τους διαβάζεις ανελλιπώς.
Με κούρασες. Εχω αρκετούς έξυπνους συνομιλητές να συζητήσω. Θα δώσω την τελευταία λέξη σε κάποιον άλλον που διαφωνεί μαζί μου, χωρίς προσβολές και παραληρήματα.
Φίλε δ.σ , το πόστ αυτό ήταν λίγο ζωηρό. Ακούστηκαν πολλά. Ελπίζω να το απολαυσες στη μακρινή και όμορφη Σουηδία. Νάσαι καλά.
Φίλε μου Βασικέ.
Εξέθεσα τη γνώμη μου με σαφήνεια, γνωρίζοντας πως υπάρχει αντίδραση. Αυτό είναι υγιές. Διαβάζω τώρα προσεκτικά και σένα, γιατί έχεις καταπληκτική ιστορική συνείδηση και γνώμη, την οποία θαυμάζω, και απο την οποία εμπνέομαι. Το γνωρίζεις, πιστεύω.
Θα κάνω μερικές παρατηρήσεις, και κατόπιν μια πρόταση.
Υπάρχει νομίζω σαφέστατη κουλτούρα κουκουλοφόρων, με παράδοση στις καταστροφές. Υπάρχει επίσης παράδοση σχολικών καταλήψεων πρίν τον Αλέξη. Εχω ζητήσει απο παλιά, την Πολιτεία να τελειώνει με το θέμα των κουκουλοφόρων. Γιατί, όπως λέει, τους έχει φακελωμένους και τους γνωρίζει. Τα υπόλοιπα, τα θεωρώ υπεκφυγές.
Θα συμφωνήσεις πιστεύω πως δεν αποκαλώ τη νέα γενιά κουκουλοφόρους. Για το ποιοί είναι αυτοί, ποιός τους υποκινεί, δεν θα κάνω λόγο, ούτε θα εκφράσω γνώμη.
Η ηλικία πάνω των 18 χρόνων, είναι ενεργοί έλληνες πολίτες. Τους αναγνωρίζω το δικαίωμα να αρθρώσουν ατομικά και συλλογικά όποιον πολιτικό λόγο επιθυμούν. Οι μικρότεροι, θα πρέπει κατα τη γνώμη μου να ολοκληρώσουν πρώτα εναν βασικό μορφωτικό κύκλο εκπαίδευσης. Δεν είναι ακριβώς «ανύπαρκτοι», αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμοι για πολιτική συμμετοχή στα κοινά.
Τα παιδιά του Πολυτεχνείου, πάλεψαν κατα μιας Δικτατορίας. Σήμερα έχουμε Δημοκρατία. Δηλαδή δυνατότητα σκέψης, οργάνωσης, εκπροσώπησης. Ο,τι κι άν ζητήσουμε, πρέπει αυτό να μας γίνει συνείδηση. Είμαστε ήδη δημοκρατική χώρα.
Καταθέτεις τη γνώμη σου με σαφήνεια και συνέπεια. Προσθέτεις και ένα νέο βασικό στοιχείο. Πως αυτή η εξέγερση, με το όποιο μήνυμα έχει, μπορεί να μεταφυτευτεί στην ευρύτερη Ευρώπη. Αναφέρεσαι και στον Τύπο, διάβασα το άρθρο που παραθέτεις.
Αυτό δεν το γνωρίζω. Θα περιμένω να το δώ, θα το παρακολουθήσω. Γνωρίζω όμως και τα πολλά αρνητικά αρθρα για την Ελλάδα που βλέπω στον Ξένο Τύπο. Πρότεινα την παραίτηση του κ. Καραμανλή, γιατί μόνον αυτό μπορώ να κάνω μέσα στα πλαίσια μιας Δημοκρατίας.
Δεν έχω πλέον την καθημερινή βιωματική τριβή με την Ελλάδα, και ίσως δεν θα έπρεπε να ομιλώ. Η αντίληψή μου έρχεται απο άλλο πρίσμα, μακρινό, σίγουρα χωρίς την καθημερινότητα της ζωής στην πατρίδα. Υπο την έννοια αυτή, λοιπόν, και με γνώμονα πως θα υπάρξουν περαιτέρω εξελίξεις, προτεινω την αναμονή, και ένα είδος follow up, μήνες απο σήμερα, όταν τα πράγματα θα εχουν εξελιχθεί. Τότε θα δούμε τι πήραμε, τί δώσαμε, τί έμεινε, τι χάθηκε, τί κερδήθηκε. Κατέθεσα την άποψή μου. Κατέθεσες και εσύ και όλοι οι άλλοι συνομιλητές μας τη δική τους. Ας κλείσουμε εδώ λοιπόν τη συζήτηση, και ας ξαναδούμε την είκόνα σε μερικούς μήνες. Με σεβασμό και αξιοπρέπεια. Την Ελλάδα την αγαπούμε όλοι μας. Φίλε μου σε ευχαριστώ.
Φίλοι μπλόγγερς, κλείνω τα σχόλια. Σας ευχαριστώ για την όμορφη συζήτηση.
Post a Comment